Onlangs hebben SJH aanbieders een mail ontvangen van de Beschikbaarheidswijzer. Hierin is gevraagd de kenmerken van uw organisatie door te geven. Dit is een uniforme lijst waarmee aangegeven wordt waar uw expertise ligt.
Door uw kenmerken op de beschikbaarheidswijzer aan te geven, bent u als SJH aanbieder beter te vinden.
Zoeken middels kenmerken werkt als volgt:
- De verwijzer kan direct vanuit het beginscherm, middels de filterfunctie (aan de linkerkant) passend zorgaanbod zoeken. Het kenmerk, waarnaar gezocht wordt, kan hier worden aangevinkt.
- De verwijzer kan eerst de keuze maken in de hoofdcategorie en doelgroep, en daarna het kenmerk erbij aanvinken. Zo wordt het best passende aanbod getoond.
Via de Beschikbaarheidswijzer kunt u direct inloggen op uw account en uw profiel volledig maken. Na het inloggen ziet u (links bovenin) de button 'selecteer kenmerken' staan. Wanneer u hier op klikt, kunt u vervolgens aanvinken welke kenmerken voor uw zorginstelling van toepassing zijn.
Zorglabels
Mogelijk heeft u eerder al zorglabels ingevuld. Dit zijn extra zoektermen waar de zorginstelling zich in onderscheidt. Deze kunt u zelf invullen en verwijzers kunnen u , middels de zoekfunctie, hierop vinden. Op zorglabels kan niet worden gefilterd. Door verschillende spelling of het gebruik van afkortingen, kan het zijn dat u niet vindbaar bent via de zoekfunctie. Daarom is het belangrijk is om gebruik te maken van de uniforme kenmerkenlijst.
